?

Log in

No account? Create an account
absolucion: an icon community
graphics by pamkips
Recent Entries 
24th-Oct-2012 09:08 pm - FUCKING FINALLY.
SA → “ Incandescent ”
This should not come as a surprise to anyone that knows me (I have always been vocal over my hatred of my username) but I finally decided to rename this account. kawaii_chicken was always a very cringe worthy name to me. :/

KAWAII_CHICKEN → PAMKIPS
You can update your credits if you want, but you don't have to. All kawaii_chicken links will automatically redirect you to pamkips. C:

In b4 you don't like it (PEOPLE LIKED KAWAII_CHICKEN?) but tbh everything's an upgrade compared to kawaii_chicken. Like I could have renamed to something like crazy4munchies, catluver1997, int3rn3tn3rd or runonsentenceluvah and it would still be miles better than k_c. You know I'm not lying. I'll probably rename in a couple of months again. :( ONE DAY PAPRIKA, ONE DAY.

tl;dr: Goodbye (lj) kawaii_chicken username, you will not be missed. LET US CELEBRATE TOGETHER. :D
FEH → “ Sweet Dreams ”
ik I promised you all this post ages ago and I'm sorry for taking so long. I am such a liar for it. Sucks to be me, I'm starting to hate my anal-ness over icons. I've been horading these fucking icons since February. It's ridiculous.

+38 Animated (Various animes + Disney)
+07 Video Games (Devil May Cry 2 + Katamari)
+35 TV Shows (Various including Game of Thrones, Parks & Rec, Doctor Who, etc.)
+47 Films (Various including Avengers, The Fall, Amelie, etc.)
+11 Other (Actors + Crap)



lol gonna lure you all in with icons you've seen before bc it is funny. Btw I'm sorry for not splitting this batch. I had the intention of doing so but then I realized I'd have to pick which icons went where and it didn't work out so well. I know some of y'all hate scrolling though icon posts like this (ik I do) so I tried to split my batch into smaller sections to help you guys out.
The cut is here. Don't worry I've put all of my rambling under a spoiler tag.Collapse )
Resources / Credit / Watch / Edit / Steal / Hotlink / Affiliate?

I AM SO NERVOUS RN. GUUHHHH.

lol btw anyone here watching Psycho Pass? (WHAT, I STARTED WATCHING ANIME AGAIN.) WHO ELSE IS READY FOR UROBUCHI TO KILL EVERYTHING YOU LOVE AGAIN? BC I SURE AS HELL AM NOT.
30th-Jul-2012 07:10 pm - (tex. 2); 100 icon textures
FEH → “ Sweet Dreams ”
I HAVEN'T FORGOTTEN ABOUT YOU COMM. I've just been extremely busy w/ irl, sorry (again) about that. Today I'm here w/ a texture post! :3 A lot of these textures were made for the magicmachine texture battle a month ago & some were made later on. (BTW YOU SHOULD CHECK SAID POST OUT. IT'S HEAVENLY.) Textures are under the cut, there's 100. Hope you enjoy~ ♥ I'll be back later to post icons. 8I

LINKS UNDER HERE. lol so these were originally split into three sets but then I felt it'd be better to post them in one set in one go.Collapse )
Idc if you credit me or not, have fun with them.

AND TO MAKE THIS POST WORTH IT HERE'S A PREVIEW OF WHAT'S TO COME.

I NEED A TEXT INTERVENTION.
7th-Jul-2012 10:48 pm - ~ * ~ * ~ * ~
FEH → “ Sweet Dreams ”
U guys I started animan again. Go join, plz. ♥

animan
SIGN-UPS / AFFILIATES


Also go join this:

The Icon Quest is a graphics-centered interactive community.
Enter challenges, make icons, earn points, become the ultimate icon maker!

tell me more! | sign-up


and this btw? It gave me feels.

Thanks you guys. Thanks to anyone who nominated, plus 1+, and/or voted for me at magicawards. I know this is a late thank you but I want you guys to know how grateful I am for it. Thank you for the support + love that you've given me and my icons for the past year. ♥ I am honored and flattered by this all. ♥ ♥ ♥ ♥ lol I wish I could give you guys stuff but y'know I suck w/ requests. D: Thanks guys, I appreciate and love every single one of you. ♥ (OMG THERE'S 502 OF YOU NOW? :O TY.)

Expect an icon post soon. I have 100-ish icons + 3 texture sets I need to post. I think I might spread them out tho through the week, it's too many. D:
23rd-Apr-2012 05:43 pm - ndjfnkjds
FEH → “ Sweet Dreams ”
Ah sorry for not replying to all the comments in the previous post. I've been terribly busy (& sick) so I haven't been able to properly sit down & reply to things. I have so much on my plate rn, it's cray. I'm getting through them tho, I must. Ty to everyone who commented btw. It means the world to me. ♥

ANYWAY I'm here to pimp a comm. A comm that I started planning...idk August/September? It's a multi-maker comm btw, w/e the world needed a multi maker comm w/ animanga makers. TBH I JUST REALLY WANT TO HOST A MANGA COLORING CHALLENGE. SOON.

GO. NOW. THIS IS OUR FIRST ACTIVITY.

GO. JOIN. US. lol @ the text being illegible.

I'm sorry world, forgive meeeeee.
TG → “ This Fire ”
I blew off most of my irl responsibilities today just so I could finish typing this.

IT'S HOW I PAINT YO. Holy smack, I never thought I'd finish writing this. I wound up taking longer than it normally would bc I was busy w/ irl. I'm slowwwwly getting though my to-do list, hopefully I'll get some icons done too. Sorry about that you guys, I still need to make your requests & other things I owe you. :( I only got this done bc it didn't require PS per se so I could do it via jotting down notes while doing irl stuff. BUT ENOUGH OF MY IRL, NO1CURR.

This guide's dedicated to Shawna (longerthanwedo) bc it's her fault this got made. Before I start rambling talking I have to tell you that I have a bunch of different ways of going about things. Besides my way there's obviously other ways of doing things too. That means the way I do things are by no means the only way to do it. Take this guide as it is, a guide. Take what you want & leave what you don't want, don't feel forced to use all of the techniques in here just bc they're here. Imo there is no wrong way when it comes painting considering the amount of techniques out there. Also I am by no means a professional, I'm just someone who likes to mess around w/ brushes & textures. :3 I'm 99% sure I'm doing it the wrong way any way but I honestly don't care. Just have fun & paint. :3 Try not to think about it too much. /ohtheironyofthiscomingfromme

I hope you can tell that all of the examples use different ~techniques, I had no clue on what to pick in the beginning. :( SO ENJOY THE GUIDE, MAKE FUN OF MY GRAMMAR & TAKE IT W/ A GRAIN OF SALT Y'ALL. WORD OF WARNING: I do not shut up, I ramble. :( WORD OF WARING IT'S SOMEWHAT IMAGE HEAVY + THERE'S 2 GIFS + 1 VIDEO.
I'm watching Chopped rn & there's this prick who is pissing me off to not end. So fucking glad he lost, what an ass. I started writing this ~officially on Tuesday hence the Chopped line. Idk what do they show on Wednesdays? OH WAIT. >:3Collapse )
That's how I do it? GOD I DON'T THINK THIS EVEN *QUALIFIES* AS A GUIDE SINCE I'M NOT TELLING YOU ANYTHING USEFUL. I APOLOGIZE YOU GUYS, I AM TERRIBLE AT EXPLAINING THINGS. :(

IK YOU'LL HAVE QUESTIONS, LORD KNOWS I DID A TERRIBLE JOB. :( I'LL DO MY BEST TO PROVIDE MORE EXAMPLES & GO MORE IN DEPTH.

Also didn't proofread. Also sorry for disappearing for weeks. I've been rly busy. :( Sucks tho, I've left so many comments unanswered. ;A; I'M SORRY YOU GUYS, FORGIVE ME. ;A;

EDIT: You guyyyyys I'm not going to delete it. I just had a ~moment of uncertainty, I wouldn't it delete it tho. Too much time went into this. 8<
FEH → “ Sweet Dreams ”
lol I am not avoiding you comm. I just had a bunch of irl shit come up so I had no time for anything. I HAVEN'T EVEN STARTED MY REQUESTS/20INSPIRATIONS/SOLO20IN20 BATCH. ;A; BOOO. I wasn't going to post until I wrapped up a couple things but eehh I just wanted to post this.
IT'S ICON TEXTUREEEEE TIME.
So I wrapped up animan 2 days ago & I wanted to give them a ty gift for how awesome they've been for the first three rounds. In the end I decided to make a texture set. IT'S THE FIRST TEXTURE SET I'VE EVER MADE TBH. HOPE YOU LIKE THEM, USE THEM, ETC. They were made thanks to erzsebet's texture tutorial~ IT WAS FUN TO MAKE, I WILL DEFINITELY DO THIS MORE IF I HAVE MORE TIME! Any who here it is~

LINKS UNDAH HERE.Collapse )

I NEED TO STOP HIDING & STUFF. ;A; MUST ANSWER INBOX BACKLOG. ;A; SORRY TO ANYONE WHO HAS CONTACTED ME RECENTLY, I'LL GET BACK TO YOU SOON. ;A; I FEEL BAD. ;A;
FEH → “ Sweet Dreams ”
Uhhh hi? Sorry for disappearing lately, I've been sick + busy with irl so I never have time to go online. ;A; Thanks to everyone who asked me questions in the Q&A post! I'm planing on doing a wrap up post for those questions soon, plus I'm planning on making a painting tut soon so look out for that! :3 OHHH BEFORE I FORGET~ I haven't started the requests yet but once I get a tiny break & get done modding animan & animubest I'll get started in them. ;D PLEASE BE PATIENT. ;A;

OH SHIT AN ICON POSSSTTT~ Okay so these are the icons I made for the battle I had w/ my gurl dashberlin. Lmao we started ages ago it's just that I sucked & failed at getting shit done. WE STARTED IN SEPTEMBER YOU GUYS. SEP-FUCKING-TEMBER. Bless Emily's patience. ♥ Anyway below the cut are the battle icons! I had a ton of fun making them but at the same time I'm not too happy with them...? I experimented a bit more with these. I played with darker lighting & other dumb things I never do. I PAINTED (BACKGROUNDS, FACES, SKY, GRASS, ETC) IN 99% OF THESE ICONS, I FORGOT TO ADD THAT. :3 Also...I like making...simple icons now? WHA? This post also made me realize that I need to start making artsy stuff again. ;A; I love the fact that when I make progress in one post I regress with the next. OHHH jsyk my defaults in this post. So ya, go me.

+66 Mixed Series/Artists *
+05 The Girl With The Dragon Tattoo

*(Consisting of 5 Centimeters Per Second, Aria, Bride Of The Water God, Cantarella, Kiki's Delivery Service
Minakami Kaori, Princess Mononoke, Sailor Moon, Tactics, Vampire Knight, Ao No Exorcist, Dare mo Shiranai Tsupuuyuu, Houden Eizo, Kaoru Fujiwara, Kato Kazou, Mawaru Penguindrum, Nardack, Otome Youkai Zakuro, Pandora Hearts, Soul Eater, Persona 4, Naruto, Natsume Yuujinchou & Kuuchuu Buranko)



Preview is rly inaccurate.
I love how this post will make you think I made something interesting...but y'knowCollapse )
Resources / Credit / Watch / Edit / Steal / Hotlink / Affiliate?

TYFYT~
28th-Dec-2011 11:46 pm - OHMYGOODNESSABOUTTIME
FEH → “ Sweet Dreams ”
Soooo I've been meaning to do this for a while. I know I answered some questions @ the "Ask the Maker" meme ages ago but the way I icon has changed a lot since then so I decided not to post the round up version of those questions. So after I was asked by some people how I do stuff in my last post + one of this weeks secrets (I still creys) @ iconsecrets I decided to open this. So here it is~ Ask me crap.

TEMP BANNER. :l

Ngl you can ask me anything & everything. I'll try to explain everything to the best of my ability. Also if you ask for tuts be warned I'm slow at writing them & suck at explaining things. THIS ISN'T A LIE, I'M STILL TRYING TO FINISH UP THE TUT I PROMISED KIM.

TL;DR: ASK AWAY.

OMG YAY! \o/ I POSTED HALF OF THE STUFF I HAD TO POST, NAO TO FINISH ICONS. >:D /SRSLY THO, CAN SOMEONE HOOK ME UP W/ PS ON A MAC? :V

EDIT: OKAY SO I'M GETTING THROUGH THE POST RN, I APOLOGIZE FOR THE WEEK LATE REPLY, I WAS TERRIBLY BUSY. ;A;
FEH → “ Sweet Dreams ”
MERRY CHRISTMAS!~ & HAPPY HOLIDAYS!
I hope you're all having a fun time doing w/e people do during the holidays.

Any who I'm currently wrapping my icons up for the battle I have w/ dashberlin. (Ngl I am excite.) THEN REQUESTS. >:D Also I'll reply to the comments on my 20inspirations set soon, ngl I cried really hard at the last couple on ones. ;A; WHY YOU 2 BE SO FLAWLESS? YOU GUYS KNOW WHO YOU ARE. ;A;

Ok tho I'm here to pimp my bb. I started this again bc I started the year with a round so I'm finishing the year with another one. WELL THE SIGN-UPS, K? Any who everyone knows my love for this comm so I'm here to pimp it. lD


animan
SIGN-UPS / RULES / AFFILIATES

SO IF YOU WANT TO MAKE ANIMANGA ICONS FOR 5 WKS BC WE SUCK LIKE THAT GO JOIN & STUFF. LIKE NAO. WE HAVE FUN.
This page was loaded Sep 20th 2017, 12:35 pm GMT.